مرجع اطلاغات عمومي و كلي دانشگاه ها مرجع اطلاغات عمومي و كلي دانشگاه ها .

مرجع اطلاغات عمومي و كلي دانشگاه ها

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 96

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 96

سامانه صداي مشاور تحصيلي

مشاوره دهنده تخصصي كارشناسي ارشد

براي تماس با مشاورين  از تلفن ثابت با شماره  9099071611  تماس حاصل فرماييد. 

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب 

حتي ايام تعطيل 

 

ثبت نام رشته هاي بدون آزمون نيمسال اول ۹۶-۹۵ دانشگاه آزاد اسلامي آغاز شد .

كليه متقاضيان ثبت نام دررشته هاي بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامي مي توانند با مراجعه به سامانه اين مركز به نشاني­­ www.azmoon.org  ابتدا دفترچه راهنماي ثبت نام را دريافت و پس از مطالعه و كسب آگاهي هاي كامل در مورد رشته مورد نظر، در صورت تمايل و داشتن شرايط لازم بعد از تهيه كارت اعتباري، نسبت به ثبت نام در ۱ رشته / محل اقدام نمايند.

داوطلباني كه اقدام به ثبت نام در سامانه اين مركز نموده اند مي بايست با تهيه يك نسخه چاپي از ثبت نام خود پس از ۴۸ ساعت به واحد دانشگاهي مربوطه مراجعه نمايند. لازم به ذكر است زمان شروع به تحصيل اين دسته از متقاضيان نيمسال اول ۹۶-۹۵ مي باشد.

 

 

 

با توجه به عدم وجود هيچ تفاوتي بين مدرك فارغ التحصيلان رشته هاي با آزمون وبدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامي و حتي عدم درج واژه با آزمون وبدون آزمون در مدرك در حال حاضر بيش از ۹۰۰ درصد از  رشته هاي كارداني و كارشناسي دانشگاه آزاد اسلامي بدون آزمون مي باشد و تنها در مورد تعداد معدودي از رشته / محل هاي مقطع كارشناسي غير پزشكي و رشته هاي گروه علوم پزشكي پذيرش به صورت با آزمون صورت مي پذيرد .

داوطلبان مي بايست قبل از ثبت نام در مورد رشته و يا واحد دانشگاهي مورد علاقه خود دقت لازم را به عمل آورند ، چراكه امكان ويرايش اطلاعات پس از ثبت نام قطعي وجود ندارد . داوطلبان در صورت تمايل مي توانند با تهيه مجدد كارت اعتباري نسبت به ثبت نام در رشته و يا محل جديد اقدام نمايند.

 

 مي توانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر درباره 

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 96

با سامانه صداي مشاور  

به شماره  9099071611  با تلفن ثابت و بدون گرفتن كد تماس بگيريد


برچسب: ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 96- ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد، بدون كنكور دانشگاه آزاد، كنكور دانشگاه آزاد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۰۹:۵۵ توسط:khajenasir موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :