مرجع اطلاغات عمومي و كلي دانشگاه ها مرجع اطلاغات عمومي و كلي دانشگاه ها .

مرجع اطلاغات عمومي و كلي دانشگاه ها

كارنامه نهايي كنكور دانشگاه سراسري 96| كارنامه كنكور سراسري

كارنامه نهايي كنكور دانشگاه سراسري 96| كارنامه كنكور سراسري

سامانه صداي مشاور تحصيلي

مشاوره دهنده تخصصي كارشناسي ارشد

براي تماس با مشاورين  از تلفن ثابت با شماره  9099071611  تماس حاصل فرماييد. 

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب 

حتي ايام تعطيل 

كارنامه نهايي كنكور دانشگاه سراسري 96|

كارنامه كنكور سراسري


 

كارنامه نهايي داوطلبان آزمون سراسري سال 96 منتشر شد و داوطلبان هم‌اكنون مي‌توانند براي مشاهده كارنامه خود به سايت سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه كنند.

كارنامه علمي و نهايي كنكور سراسري براي 398 هزار و 832 نفر از پذيرفته‌شدگان نهايي آزمون سراسري سال 96 و همچنين داوطلباني كه فرم انتخاب رشته اينترنتي خود را تكميل كرده‌اند ولي پذيرفته نشده‌اند، منتشر شده است.

اين كارنامه كه حاوي رتبه داوطلب در هر يك از كدرشته‌هاي انتخابي در بين متقاضيان كدرشته‌ها و در سهميه مربوط است هم‌اكنون بر روي سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org قرار گرفته است.

داوطلبان پس از دريافت پرينت كارنامه نهايي خود، در صورتي كه درباره مندرجات كارنامه يا رشته خود سوال يا درخواستي داشته باشند، مي‌توانند منحصرا از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي در سايت سازمان آن را ثبت كنند و از ارسال نامه پستي و مراجعه حضوري خودداري كنند.

كارنامه نهايي كنكور سراسري مهرماه منتشر مي شود. هر ساله وقتي نتايج كنكور سراسري 96 و به دنبال آن كارنامه نهايي يا كارنامه محرمانه منتشر مي شود عده  اي شاد و خوشحال از نتايج اند و عده اي ناراحت و اندوهگين به دنبال راه فرارهستند .

عده اي مردود شده اند و عده اي از رشته محلي كه در آن قبول شده اند احساس رضايت دارند. الان با دو دسته داوطلب وجود دارند. يكي داوطلباني كه در يك رشته محل روزانه قبول شده اند و تمايلي به ثبت نام ندارند و از طرف ديگر نمي خواهند از كنكور سال بعد محروم شوند .

اينگونه داوطلبان مي توانند درخواست بررسي اشتباه در انتخاب رشته بدهند. دسته بعدي داوطلباني هستند كه از رشته محل قبولي خودشان رضايت ندارند و مي خواهند در با استفاده از كارنامه نهايي يا كارنامه محرمانه به يكي از انتخاب هاي پاييني انتقالي بگيرند. كه اين افراد هم مي توانند درخواست بررسي انتخاب هاي پاييني خود را از طريق سيستم سازمان سنجش دهند.

كارنامه نهايي كنكور سراسري 96 به هيچ عنوان به درد كساني كه مردود شده اند نمي خورد. يعني اگر مردود شده ايد با كارنامه نهايي يا كارنامه محرمانه راهي به پيش نمي رود و اين دسته ازداوطلبان  بايد تنها به فكر تكميل ظرفيت باشند.
كساني كه مردود نشده اند و در يكي از انتخاب هايشان قبول شده اند و الان از انتخاب قبولي شان احساس رضايت ندارند. كارنامه نهايي يا كارنامه محرمانه به داوطلب  اين اطلاعات را مي دهد كه در كدام يك از انتخاب هاي پايين تر از انتخابي كه در آن قبول شده اند مي توانستند قبول شوند. يعني نمره قبولي آن رشته محل يا انتخاب را آورده بودند و صرفا اگر آن انتخاب را بالاتر مي زدند مي توانستند در آن رشته محل قبول شوند.

اين كارنامه حاوي رتبه داوطلب در هر يك از كد رشته هاي انتخابي در بين متقاضيان كد رشته مزبور در سهميه مربوط ، نمره كل او در همان كد رشته و همچنين رتبه آخرين نفر پذيرفته شده در هر يك از كد رشته هاي انتخابي است.

بر اساس اعلام سازمان سنجش در گزينش نهايي هر يك از رشته هاي تحصيلي گروه هاي آزمايشي مختلف با توجه به قانون ، 25 درصد ظرفيت پذيرش هر كد رشته محل به رزمندگان و ايثارگران به شرط كسب حدنصاب نمره علمي لازم اختصاص داده شده است.

هر گونه تغييرات منعكس شده به سازمان سنجش پس از اعلام نتايج اوليه از قبيل اصلاح سوابق تحصيلي واصله از سوي وزارت آموزش و پرورش و يا اعمال سهميه از سوي ارگانهاي ذيربط در نتيجه نهايي داوطلبان ذينفع اعمال شده است.

كارنامه براي تمامي پذيرفته شدگان و همچنين آن دسته از داوطلباني كه فرم انتخاب رشته اينترنتي خود را تكميل كرده اند ولي پذيرفته نشده اند، صادر مي شود.

 

 مي توانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر درباره 

كارنامه نهايي كنكور دانشگاه سراسري 96|

كارنامه كنكور سراسري

با سامانه صداي مشاور  

به شماره  9099071611  با تلفن ثابت و بدون گرفتن كد تماس بگيريد


برچسب: كارنامه نهايي كنكور دانشگاه سراسري 96- كارنامه كنكور سراسري- كارنامه نهايي كنكور،كارنامه نهايي كنكور دانشگاه سراسري،كارنامه كنكور،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۵۶:۵۳ توسط:khajenasir موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :