مرجع اطلاغات عمومي و كلي دانشگاه ها مرجع اطلاغات عمومي و كلي دانشگاه ها .

مرجع اطلاغات عمومي و كلي دانشگاه ها

انتقال دانشجو كنكور سراسري 96| انتقال دانشجويان كنكور سراسري

انتقال دانشجو كنكور سراسري 96| انتقال دانشجويان كنكور سراسري

سامانه صداي مشاور تحصيلي

مشاوره دهنده تخصصي كارشناسي ارشد

براي تماس با مشاورين  از تلفن ثابت با شماره  9099071611  تماس حاصل فرماييد. 

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب 

حتي ايام تعطيل 

انتقال دانشجو كنكور سراسري 96|

انتقال دانشجويان كنكور سراسري

 

 

سامانه ثبت درخواست متقاضيان انتقالي تا ارديبهشت ماه فعال خواهد بود، بنابراين دانشجويان براي ارسال درخواست خود تا پايان ارديبهشت ماه فرصت دارند.
دانشجوياني كه متقاضي مهماني و يا انتقال در سال تحصيلي آينده مي باشند، بايد در مدت اعلام شده نسبت به ثبت درخواست خود، تنها در سامانه خدمات آموزشي اقدام كنند،چرا كه اين فرصت تنها يك بار در سال است.
همچنين پس از ثبت درخواست دانشجويان، دانشگاه مبدا تا  تيرماه فرصت بررسي اطلاعات دانشجو و اعلام راي خود دارد كه در نهايت دانشگاه مقصد نيز پس از آن تا پايان مرداد ماه فرصت بررسي خواهند داشت كه در صورت عدم موافقت با درخواست دانشجو از طرف دانشگاه‌هاي مبداء و يا مقصد، هر كدام از دانشگاه‌ها بايد دلايل عدم موافقت با درخواست دانشجو را اعلام كند. 
بر اساس اين گزارش دانشجوياني كه قصد مهماني مبنا را دارند در صورتي كه سكونت دائمي خانواده دانشجو در نزديكترين محل به دانشگاه مقصد باشد، مي‌توانند پس از اعلام قبولي از سوي سازمان سنجش و يا در حين تحصيل در دانشگاه مبدأ با كسب حداقل 85 درصد نمره آخرين فرد قبول در همان رشته در دانشگاه مقصد براي دانشگاه‌هاي گروه دو تا شش، كسب حداقل 90 درصد براي دانشگاه‌هاي گروه هفت و كسب حداقل 95 درصد نمره آزمون سراسري آخرين فرد پذيرفته شده در همان رشته در دانشگاه مقصد براي دانشگاه‌هاي گروه هشت مهمان مبنا شوند.
همچنين در صورتي كه دانشجو حداقل يك نيمسال تحصيلي را در دانشگاه يا موسسه مبدأ با ميانگين كل حداقل 13 گذرانده باشد، مي‌تواند تقاضاي مهمان شدن كند كه مدت مهماني مي‌تواند تا چهار نيمسال براي مقطع كارشناسي پيوسته و دو نيمسال تحصيلي براي مقاطع كارداني و كارشناسي ناپيوسته ادامه يابد. پس از آن دانشجو بايد يا به دانشگاه مبدأ بازگردد و يا با احراز شرايط مندرج در اين آيين‌نامه تبديل به ميهمان دائم شده و يا به دانشگاه مقصد منتقل شود.
لازم به ذكر است كه دانشجويان دانشگاه پيام‌نور براي مهمان شدن در مراكز و واحدهاي آن دانشگاه، نياز به كسب حداقل ميانگين را ندارند.
در همين راستا در صورتي كه سكونت دائمي خانواده دانشجو در نزديكترين محل به دانشگاه مقصد باشد، دانشگاه‌ها بايد درصورت احراز يكي از شرايط ازدواج دانشجوي دختر (در زمان دانشجويي) در صورتي كه محل اشتغال دائم همسر دانشجو، قبل از ازدواج، در نزديك‌ترين محل به دانشگاه مقصد باشد، فوت يا معلول شدن سرپرست خانواده، در زمان دانشجويي به طوري كه وي به تشخيص مراجع قانوني به عنوان كفيل خانواده شناخته شود، بيماري خاص دانشجو به تاييد مراجع ذيصلاح و معلوليت موثر دانشجو كه در زمان دانشجويي صورت گرفته باشد، با مهماني دانشجو موافقت كند.
همچنين دانشجوي مهمان در صورت كسب معدل ميانگين بالاتر از 13 در دو نيمسال متوالي در دانشگاه مقصد، مي‌تواند با موافقت دانشگاه‌هاي مبدأ و مقصد و يا راي كميسيون مركزي بررسي موارد خاص مهمان دائم شود.

 

 مي توانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر درباره 

انتقال دانشجو كنكور سراسري 96|

انتقال دانشجويان كنكور سراسري

با سامانه صداي مشاور  

به شماره  9099071611  با تلفن ثابت و بدون گرفتن كد تماس بگيريد


برچسب: انتقال دانشجو كنكور سراسري 96- انتقال دانشجويان كنكور سراسري، انتقال دانشجو كنكور، انتقال دانشجويان كنكور، انتقال دانشجو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۰۲:۲۷ توسط:khajenasir موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :