مرجع اطلاغات عمومي و كلي دانشگاه ها مرجع اطلاغات عمومي و كلي دانشگاه ها .

مرجع اطلاغات عمومي و كلي دانشگاه ها

نمونه كارنامه كنكور سراسري 96|نمونه كارنامه و نتايج كنكور سراسري

نمونه كارنامه كنكور سراسري 96|نمونه كارنامه و نتايج كنكور سراسري

سامانه صداي مشاور تحصيلي

مشاوره دهنده تخصصي كارشناسي ارشد

براي تماس با مشاورين  از تلفن ثابت با شماره  9099071611  تماس حاصل فرماييد. 

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب 

حتي ايام تعطيل 

نمونه كارنامه كنكور سراسري 96|

نمونه كارنامه و نتايج كنكور سراسري

 

 

سازمان سنجش آموزش كشور ، تمامي فعاليت‌هاي مربوط به آزمون‌ها را به سمت اينترنتي شدن سوق داده است؛ از اين‌رو، داوطلباني كه در جلسه آزمون سراسري حضور داشته‌اند، به منظور مشاهده و دريافت كارنامه خود مي­توانند به سايت سازمان سنجش آموزش كشور، به نشاني الكترونيكي: www.sanjesh.org مراجعه نموده و به يكي از روش‌هاي زير كارنامه خود را ملاحظه كرده و از آن نسخه چاپي تهيه نمايند.

ـ با وارد كردن اطلاعات كارت اعتباري ثبت‌نام شامل: شماره پرونده، رمز ورود و شماره شناسنامه.

ـ با وارد كردن مشخصات فردي شامل: شماره داوطلبي، نام­ خانوادگي، نام، شماره شناسنامه و سال تولد.

ـ با وارد كردن مشخصات ثبت‌نامي و فردي شامل: شماره پرونده، كد رهگيري، شماره شناسنامه.

كارنامه شامل اطلاعات زير مي باشد:

1- اطلاعات ثبت‌نامي و آزموني 2- اعلام علاقه‌مندي براساس فرم تقاضانامه 3- وضعيت مجاز به انتخاب رشته در دوره‌هاي مختلف هر يك از گروه‌هاي آزمايشي 4- مشمول بودن يا مشمول نبودن اعمال سوابق تحصيلي همراه با امكان مشاهده سوابق تحصيلي (براي داوطلبان مشمول اعمال سوابق تحصيلي) 
5- وضعيت رتبه و نمره كل داوطلب در هر يك از زيرگروه‌ها 6- نمرات‌خام دروس امتحاني7- رتبه كل در سهميه و آخرين رتبه مجاز شده در دوره‌هاي روزانه و شبانه تمامي گروه‌هاي آزمايشي كه داوطلب در آن شركت نموده است.

در ادامه به تشريح اجزاي كارنامه مي‌پردازيم:

يك  قسمت از كارنامه، اطلاعات ثبت نامي و آزموني داوطلب را نشان مي‌دهد كه توسط خود داوطلب در زمان ثبت‌نام يا در زمان‌هاي ويرايش اطلاعات اظهار شده است و شامل شماره پرونده، نام خانوادگي و نام، جنس، شماره شناسنامه، سال تولد، دين، زبان خارجي، سهميه، معلوليت، معدل كتبي ديپلم، عنوان ديپلم، كد ديپلم، سال اخذ ديپلم، كد دانش‌آموزي، كد منطقه اخذ ديپلم، محل اخذ مدرك پيش ­دانشگاهي، محل اخذ ديپلم، محل اخذ سال ماقبل ديپلم، محل تولد ، استان بومي، ناحيه بومي، قطب بومي و عكس داوطلب است و همچنين در آن سهميه استان بومي، ناحيه بومي و قطب بومي وي درج شده است.

سهميه، استان بومي، ناحيه بومي و قطب بومي با توجه به اطلاعاتي كه در زمان ثبت‌نام، داوطلب اعلام نموده و براساس ضوابطي كه در گزارش­هاي ارايه شده قبلي و همچنين در دفترچه‌هاي راهنماي آزمون سراسري بيان شده، توسط اين سازمان تعيين و درج شده است.

در اين قسمت از كار­نامه، وضعيت مجاز به انتخاب رشته بودن داوطلب در دوره‌هاي مختلف براي هر گروه آزمايشي كه در آن شركت نموده، نمايش داده شده است كه اين وضعيت به علاقه ­مندي ذكر شده توسط داوطلب بستگي دارد (اعلام علاقه مندي براساس تقاضانامه). داوطلب مي‌تواند فقط كد رشته محل‌هايي را انتخاب كند كه در كارنامه در ذيل اين دوره‌ها كلمه مجاز درج شده باشد، يا در صورتي كه براساس توضيحات كارنامه پس از اعلام علاقه‌مندي امكان انتخاب رشته او در اين دوره‌ها امكان‌پذير باشد. چنانچه داوطلبي كد رشته‌اي را از دوره‌اي كه مجاز به انتخاب رشته نيست، انتخاب نمايد اين كد رشته محل در گزينش نهايي توسط رايانه حذف مي‌شود.

داوطلب نمونه در گروه‌هاي آزمايشي علوم تجربي و زبان­هاي خارجي شركت نموده است ودر هر دو گروه با توجه به علاقه‌مندي خود در تقاضانامه در دوره‌هاي روزانه و شبانه، نيمه‌حضوري، مجازي و پرديس‌هاي خودگردان دانشگاه ­ها، دانشگاه فرهنگيان (مراكز تربيت معلم سابق)، رشته‌هاي پيام‌نور و غيرانتفاعي (پذيرش براساس آزمون سراسري و سوابق تحصيلي) و رشته‌هاي پيام‌نور و غيرانتفاعي (پذيرش صرفاً براساس سوابق تحصيلي) مجاز به انتخاب رشته است. با توجه به اينكه اين داوطلب، آموزگار يا بهيار نبوده، مجاز به انتخاب رشته‌هاي ويژه فرهنگيان و بهياران نشده است.

 

 مي توانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر درباره 

نمونه كارنامه كنكور سراسري 96|

نمونه كارنامه و نتايج كنكور سراسري

با سامانه صداي مشاور  

به شماره  9099071611  با تلفن ثابت و بدون گرفتن كد تماس بگيريد


برچسب: نمونه كارنامه كنكور سراسري 96- نمونه كارنامه و نتايج كنكور سراسري- نمونه كارنامه كنكور سراسري، نتايج كنكور سراسري، كارنامه كنكور سراسري 96،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۱۹:۰۸ توسط:khajenasir موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :