مرجع اطلاغات عمومي و كلي دانشگاه ها مرجع اطلاغات عمومي و كلي دانشگاه ها .

مرجع اطلاغات عمومي و كلي دانشگاه ها

برنامه ريزي درسي براي كنكور سراسري 96| برنامه ريزي كنكور سراسري

برنامه ريزي درسي براي كنكور سراسري 96| برنامه ريزي كنكور سراسري

سامانه صداي مشاور تحصيلي

مشاوره دهنده تخصصي كارشناسي ارشد

براي تماس با مشاورين  از تلفن ثابت با شماره  9099071611  تماس حاصل فرماييد. 

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب 

حتي ايام تعطيل

برنامه ريزي درسي براي كنكور سراسري 96|

برنامه ريزي كنكور سراسري

 

 

 

برنامه ريزي درسي صحيح كنكور سراسري تنها يكي از روش ها براي رسيدن به موفقيت مي باشد. براي قبولي در كنكور دو ديدگاه كيفيت و كميت مهم مي باشد. بيشتر داوطلبان كميت را تامين مي كنند يعني در برنامه ريزي درسي براي كنكور زمان كافي صرف مي كنند و ساعات مطالعه شان را به حد قابل قبولي مي رسانند، ولي كيفيت مطالعه را چيزي غير از روش مطالعه صحيح تضمين نمي كند. اما همين كه در برنامه ريزي درسي كنكور سراسري ساعت مطالعه خوب داشته باشيم و كيفيت مطالعه را به استاندارد خوبي برسانيم موفقيت خود را تضمين نمي كنيم.

در اصل وقتي مي توان كميت را به استاندارد مناسبي رساند كه هدف مناسبي در ازاي اين كميت باشد. در برنامه ريزي درسي براي كنكور تا وقتي كه ما ندانيم هر درسي را چقدر و تا كي قرار است ادامه دهيم نتوانسته ايم قسمت كميت را به استاندارد مناسبي برسانيم. اما اين هدف گذاري ها و اين درس خواندن ها در قالبي به اسم برنامه ريزي درسي صحيح براي كنكور معني پيدا خواهد كرد.
بدون برنامه ريزي درسي صحيح كنكور سراسري حتي اگر ساعت مطالعه مان را بالا ببريم و كيفيت مطالعه را حتمي كنيم در طولاني مدت نمي توانيم نتيجه مطلوب كسب كنيم. واقعيت اين است كه كنكور يك پروسه چند ماهه است و بايد در طول اين مدت با يك برنامه ريزي درسي صحيح كنكور سراسري و درس خواندن زمانمان را مديريت كنيم.

برنامه ريزي درسي صحيح  براي كنكور و درس خواندن بدون شناخت كامل دانش آموز امكان ناپذير است اما در اكثر مواقع برنامه ريزي صحيح مشتمل از اصولي است كه ثابت و علمي مي باشند.

اولين اصل در برنامه ريزي درسي  كنكور سراسري اين است كه بايد منطقي و قابل دسترسي باشد. اگر برنامه ريزي درسي براي كنكور خارج از توان دانش آموز باشد نه تنها كمكي به ادامه مسيرش نمي كند بلكه به تدريج انگيزه و تلاش را از دانش آموز مي گيرد و مانع پيشرفت او مي شود. حال چگونه مي توان برنامه ريزي درسي صحيح و منطقي و قابل دسترس را براي دانش اموز تهيه كرد. اين كار اولا نياز به يك دوره آزمايشي دارد. زيرا بايد حداقل چند  هفته دانش آموز به مطالعه بپردازد تا سرعت مطالعه او در دروس مختلف به دست آيد. با اين كار گام اول را در برنامه ريزي برداشته ايم.
مرحله بعدي داشتن يك برنامه ريزي درسي صحيح براي كنكور گذاشتن اهداف ميان مدت براي رسيدن به سرفصل هايي از دروس و البته با كمك اطلاعاتي است كه از نتايج سرعت مطالعه دانش اموز درچند هفته آزمايشي به دست آورديم. بدين صورت كه بايد برنامه ريزي درسي كنكور سراسري خودمان را با برنامه ريزي درسي استاندارد مقايسه كنيم. برنامه ريزي درسي استاندارد براي كنكور برنامه ريزي درسي اي است كه از تقسيم كل مباحث هرفصل بر زماني كه تا كنكور داريم به دست مي آيد.

هر فردي در هر نقطه اي از زمان كه مطالعه خود را آغاز مي كند، در صورتي كه بتواند از زمان خود به بهترين شكل ممكن استفاده كند مي تواند در كنكور نتيجه مناسبي را بگيرد. حتي افرادي وجود داشته اند كه با 2 و 3 ماه مطالعه مستمر و مفيد توانسته اند به نتيجه قابل قبول رسيده اند، آن چه اهميت بيشتري از زماندارد ،  چگونگي رسيدن به بالاترين بازدهي از مطالعه و زمان در دسترس مي باشد.

 

 مي توانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر درباره 

برنامه ريزي درسي براي كنكور سراسري 96|

برنامه ريزي كنكور سراسري

با سامانه صداي مشاور  

به شماره  9099071611  با تلفن ثابت و بدون گرفتن كد تماس بگيريد


برچسب: برنامه ريزي درسي كنكور سراسري- برنامه ريزي درسي كنكور سراسري 96، برنامه ريزي كنكور سراسري،كنكور سراسري، كنكور سراسري 96،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۵۵:۵۴ توسط:khajenasir موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :