مرجع اطلاغات عمومي و كلي دانشگاه ها مرجع اطلاغات عمومي و كلي دانشگاه ها .

مرجع اطلاغات عمومي و كلي دانشگاه ها

تخمين رتبه كنكور دانشگاه آزاد 96|نرم افزار تخمين رتبه كنكور آزاد

تخمين رتبه كنكور دانشگاه آزاد 96|نرم افزار تخمين رتبه كنكور آزاد

سامانه صداي مشاور تحصيلي

مشاوره دهنده تخصصي كارشناسي ارشد

براي تماس با مشاورين  از تلفن ثابت با شماره  9099071611  تماس حاصل فرماييد. 

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب 

حتي ايام تعطيل

تخمين رتبه كنكور دانشگاه آزاد 96|

نرم افزار تخمين رتبه كنكور آزاد

 

 

نرم افزار تخمين رتبه سال هاست كه براي داوطلبان كنكورآشناست، نرم افزاري كه  داوطلبان كنكور سراسري و آزاد با وارد كردن درصدهاي خود در كنكور، محدوده رتبه اي كه ممكن است در كنكور كسب كنند را مشاهده مي كنند. ولي همان طور كه مي دانيم رتبه كنكور معيار مناسبي براي درك شانس قبولي در دانشگاه آزاد نيست. در انتخاب رشته دانشگاه آزاد تراز داوطلب مهم است نه رتبه در سهميه. به همين دليل هم هست كه شانس قبولي در رشته محل هاي دانشگاه آزاد را با تراز قبولي مي سنجند نه با رتبه در سهميه.

در نرم افزار تخمين تراز دانشگاه آزاد بزرگ ترين مشكل داوطابان  را براي تخمين شانس قبولي خود در دانشگاه آزاد حل شده است. به اين شكل كه شما كافيست در ابتدا رشته خود مشخص كنيد. به دليل اهميت سهميه و تراز براي داوطلبان كنكور تجربي 96 اين امكان را قرار داده ايم كه سهميه خود را نيز مشخص كنند .

نرم‌افزارهاي تخمين رتبه‌ي موجود هر‌ساله بعد از اعلام نتايج كنكور به شيوه‌هاي مختلف با توجه به آمار و ارقامي كه از كنكور به‌دست مي آيد طراحي شده و در دسترس قرار مي‌گيرند. نرم‌افزار موجود نيز در ابتدا بر اساس آمار و نتايج سال‌هاي گذشته طراحي شد و همانند ساير برنامه‌ها در آن تخمين بر‌اساس كنكورهاي قبلي و در‌واقع بهتر است بگوييم رتبه‌ي معادل سال‌هاي قبل را ارائه مي‌كرد. جالب است بدانيد كه در اين موارد هم تخمين ارائه شده گاه در برخي بازه‌ها با نتيجه‌ي واقعي هم‌خواني ندارد كه اين مورد را در نرم‌افزارهاي موجود قطعاً ديده‌ايد. در اين مورد به جرأت مي توان گفت كه در تخمين رتبه‌ي سال‌هاي قبل بي‌نظير عمل مي‌كند.
اعمال سوابق تحصيلي بصورت مثبت در سال 94براي اولين بار باعث شد ترازهاي به‌دست آمده در كنكور در بازه‌هاي مختلف ۲۰۰ عدد و گاه تا ۵۰۰ عدد با سال‌هاي قبل اختلاف داشته باشد و امسال نيز اعمال سوابق تحصيلي هم‌زمان سال سوم و پيش‌دانشگاهي آن‌هم به‌صورت مثبت و تفاوت چشم‌گير سطح دشواري پرسش‌ها (كه بعد از اعلام نتايج تمام حدس و گمان‌ها را نيز باطل كرد) باعث اختلاف زياد ترازهاي به‌دست آمده با كنكور ۹۴ شد؛ به همين دليل نرم‌افزارهاي موجود هرگز تخمين كنكوري كه نتيجه آن اعلام نشده است را در اختيارتان قرار نمي‌دهد و به تخمين بر اساس سال‌هاي قبل اكتفا مي‌كنند.
هر چند نرم‌افزار را با كمترين خطاي ممكن براي تخمين بر اساس سالهاي قبل آماده كرده بوديم و بر اين امر آگاه بوديم و اعلام كرديم كه ترازهاي سال‌هاي قبل با امسال قابل‌مقايسه نخواهد بود ( و اين مورد در ويژه‌نامه‌ي سازمان سنجش نيز صراحتاً اعلام شد) در لحظات آخر كه تصميم بر ارائه‌ي نرم‌فزار شد به‌جاي تخمين رتبه بر اساس سال‌هاي قبل (همچون ساير مؤسسات) كه باعث مي‌شود تخمين در معرض اتهام‌هاي مختلف مبني بر عدم دقيق بودن قرار نگيرد؛ تصميم بر ارائه‌ي تراز بر اساس سال ۹۵ گرفته شده است.

سه حالت سهميه براي داوطلبان كنكور تجربي قابل انتخاب است.
سهميه عادي :
كه شامل دانش آموزاني است كه سهميه منطقه 1، 2 يا 3 را دارند.
سهميه بسيج فعال :
كه شامل دانش آموزاني است كه با استفاده از سابقه حضور خود در بسيج مساجد و دانش آموزي توانسته اند امتيازات لازم براي سهميه بسيج فعال را كسب كنند. 
سهميه ايثارگران و جانبازان :
كه شامل فرزندان جانبازان بالاي 25 درصد است. سهميه ايثارگران تراز قبولي را به شدت كاهش مي دهد بنابراين كساني كه از سهميه ايثارگران و جانبازان استفاده مي كنند.
براي دو رشته رياضي و انساني به دليل كم بودن تعداد رشته محل هاي با كنكور امكان انتخاب سهميه بسيج فعال و ايثارگران وجود ندارد.
نرم افزار تخمين تراز بر اساس تراز حاصل از درصدهاي كنكوري هاي 94 ايجاد شده است. همچنين آمار قبولي استفاده شده از اين نرم افزار تراز و آمار قبولي كنكوري هاي سال 94 است. بنابراين انتظار مي رود تا حدودي تغيير در تراز و آمار قبولي كنكور سراسري 95 داشته باشيم. البته واضح است كه تراز فقط براي انتخاب رشته هاي با آزمون دانشگاه آزاد كاربرد دارد و اگر قصد شما ثبت نام بدون كنكور كارداني دانشگاه آزاد و يا ثبت نام بدون كنكور كارشناسي دانشگاه آزاد است نيازي به محاسبه تراز و رتبه نخواهيد داشت.


 مي توانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر درباره 

تخمين رتبه كنكور دانشگاه آزاد 96|

نرم افزار تخمين رتبه كنكور آزاد

با سامانه صداي مشاور  

به شماره  9099071611  با تلفن ثابت و بدون گرفتن كد تماس بگيريد


برچسب: تخمين رتبه كنكور دانشگاه آزاد -تخمين رتبه كنكور دانشگاه آزاد 96- نرم افزار تخمين رتبه كنكور آزاد، تخمين رتبه كنكور،تخمين رتبه كنكورآزاد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۲۶:۳۵ توسط:khajenasir موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :