مرجع اطلاغات عمومي و كلي دانشگاه ها مرجع اطلاغات عمومي و كلي دانشگاه ها .

مرجع اطلاغات عمومي و كلي دانشگاه ها

ثبت نام دانشگاه آزاد 96

ثبت نام دانشگاه آزاد 96

 

سامانه صداي مشاور تحصيلي

مشاوره دهنده تخصصي ثبت نام كارشناسي ارشد

براي تماس با مشاورين  از تلفن ثابت با شماره  9099071611  تماس حاصل فرماييد. 

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب 

حتي ايام تعطيل

 

داوطلبان بايد ابتدا دفترچه راهنماي ثبت‌نام را دريافت و پس از مطالعه و كسب آگاهي‌هاي كامل در مورد رشته مورد نظر، در صورت تمايل و داشتن شرايط لازم بعد از تهيه كارت اعتباري، با انتخاب يك رشته ثبت‌نام كنند. داوطلباني در سامانه ثبت‌نام كردند بايد با تهيه يك نسخه چاپي از ثبت‌نام خود پس از ۴۸ ساعت به واحد دانشگاهي مربوطه مراجعه كنند.

 داوطلبان بايد قبل از ثبت‌نام در مورد رشته و يا واحد دانشگاهي مورد علاقه خود دقت كنند، زيرا امكان ويرايش اطلاعات پس از ثبت‌نام قطعي وجود ندارد. داوطلبان در صورت تمايل مي‌توانند با تهيه مجدد كارت اعتباري در رشته و يا محل جديد ثبت‌نام كنند.

مدرك فارغ‌التحصيلان رشته‌هاي با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامي هيچ تفاوتي ندارد. در مدرك اين داوطلبان واژه با آزمون يا بدون آزمون درج نمي‌شود و مدرك آنها هيچ تفاوتي با فارغ‌التحصيلان رشته‌هاي با آزمون ندارد.

در حال حاضر بيش از ۹۰درصد از رشته‌هاي كارداني و كارشناسي دانشگاه آزاد اسلامي بدون آزمون است و تنها در مورد تعداد معدودي از رشته‌محل‌هاي مقطع كارشناسي غيرپزشكي و رشته‌هاي گروه علوم پزشكي پذيرش به صورت با آزمون انجام مي‌شود.

 

مي توانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر درباره 

ثبت نام دانشگاه آزاد 96

با سامانه صداي مشاور  

به شماره  9099071611  با تلفن ثابت و بدون گرفتن كد تماس بگيريد


برچسب: ثبت نام دانشگاه آزاد 96، ثبت نام دانشگاه آزاد ، دانشگاه ازاد، دانشگاه ازاد 96، بدون ازمون دانشكاه ازاد، با ازمون دانشگاه ازاد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۰۱:۱۶ توسط:khajenasir موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :